باوی نیوز

آژانس مستقل خبری تحلیلی شهرستان باوی

باوی نیوز

آژانس مستقل خبری تحلیلی شهرستان باوی

بیانیه دانشگاه رامین در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص)

 

باوی نیوز: دانشگاهیان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با صدور بیانیه‌ای، اهانت به ساحت مقدس پاک‌ترین و بی‌گناه‌ترین انسان تاریخ پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) را محکوم کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،متن کامل این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ أَن یُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

می‌خواهند نور دین و محبت خدا را با دهانشان خاموش کنند و خدا جز این نمی‌خواهد که روشنایی خود را تما و آشکار سازد، اگر چه کافران خوش ندارند. (سوره‌ی توبه آیه‌ی 32)

دگر بار دستان پلید صهیونیسم و آمریکای جنایتکار از آستین چهره‌ای زبون و منفور بیرون آمده و با اهانت به ساحت مقدس پاک‌ترین و بی‌گناه‌ترین انسان تاریخ پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)، احساسات تمامی بشریت صلح‌جو و آرمان‌خواه و همه ملت‌های مسلمان جهان را جریحه‌دار نمود.

این گونه اقدامات مذبوحانه که در راستای پروژه اسلام هراسی و ایجاد اختلاف میان مسلمانان و نشان دادن چهره‌ای سیاه از دین مبین اسلام است، هر از چند گاهی توسط استکبار جهانی صورت می‌پذیرد، نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است که در مقابل اسلام ناب به استیصال رسیده‌اند و جسارت و توهین نسبت به آخرین پیامبر آسمانی حضرت محمد (ص) را به سخیف‌ترین صورت ممکن در پیش گرفته‌اند، غافل از این‌که وجود نورانی پیامبر اعظم (ص) آن قدر مشحون از محبت و جاذبه است که این اقدام ناشایست و ابلهانه، نه تنها مانعی در برابر موج گسترده بیداری اسلامی ایجاد نخواهد کرد بلکه باعث تسریع این امر خواهد شد و هر عمل توهین آمیز نسبت به اسلام و مقدسات با عکس العمل شدید مسلمانان مواجه خواهد شد.

ما دانشگاهیان در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان، این ضایعه تأسف بار را به محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج) و مقام عظمای ولایت و امت بزرگ اسلامی تسلیت عرض می‌نمائیم.

در همین راستا ضمن محکوم کردن اقدام تحریک‌آمیز و نفرت انگیز از سر ضعف و ذلت ساخت و پخش فیلم مضحک و موهن علیه پیامبر اسلام (ص)، انزجار و بیزاری خود را از اعمال صهیونیسم بین‌الملل اعلام نموده و همگام و هم صدا با ملت غیور و محمدی ایران اسلامی در کنار مسلمانان جهان همدردی و آمادگی خود را جهت مقابله با این گونه توطئه‌ها تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای اعلام می‌نمائیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد