باوی نیوز

آژانس مستقل خبری تحلیلی شهرستان باوی

باوی نیوز

آژانس مستقل خبری تحلیلی شهرستان باوی

روابط عمومی استانداری:موضوع تغییر استاندار بی پایه و اساس است

 

  

  اهواز- روابط عمومی استانداری خوزستان موضوع تغییر استاندار خوزستان را بی پایه و اساس و ساخته و پرداخته شایعه سازان توصیف کرد.

 به گزارش ایرنا، این منبع روز جمعه اعلام کرد:در اولین روز هفته دولت و در شرایطی که رهبر معظم انقلاب حمایت قاطع خود را از دولت مهرورز اعلام فرمودند برخی که چنین مواضعی را برنمی تابند با شایعات بی اساس پیرامون جابجایی مدیریت عالی استان در صددند تا با انحراف اذهان عمومی ، مردم را از خدمات انجام شده دولت تضعیف نمایند.

روابط عمومی استانداری خوزستان در ادامه موضوع (شایعه)تغییر و جابجایی استاندار را تکذیب و اعلام کرد: 'سیدجعفر حجازی 'استاندار خوزستان با قوت به کار خود ادامه خواهد داد. شایعه تغییر استاندار خوزستان روز پنج شنبه پس از چند ساعت به خبر اول استان تبدیل شد و به سرعت در گوشه و کنار استان به آن دامن زده شد. در این شایعه که روی برخی پیامک ها نیز نمودار شد عنوان شد که 'مهدی سعادتی' استاندار فعلی گیلان که سه سال مسوولیت بسیج خوزستان را نیز برعهده داشته به تصدی استانداری خوزستان منصوب شده است. حجازی در نشست خبری روز پنج شنبه با خبرنگاران هیچ گونه اشاره ای به احتمال جابجایی خود نکرد. اعضای مجمع نمایندگان خوزستان پیش تر اعلام کردند که جابجایی استاندار با توجه به ماه های پایانی خدمت دولت دهم به صلاح نبوده و در مجموع مخالف تغییر استاندار خوزستان هستند. سیدجعفر حجازی در خرداد ماه 1386 با حکم وزیر وقت کشور در دولت نهم به عنوان استاندار خوزستان منصوب شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد