باوی نیوز

آژانس مستقل خبری تحلیلی شهرستان باوی

باوی نیوز

آژانس مستقل خبری تحلیلی شهرستان باوی

دانشگاه رامین باوی به دنبال جلب مشارکت خوابگاه‌سازان

 

معاون دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با اشاره به وجود تراکم جمعیت در خوابگاه‌های این دانشگاه گفت:‌ ظرفیت امسال خوابگاه‌ برای دانشجویان جدیدالورود حدود 250 نفر است.

 

به گزارش باوی نیوز دکتر صالح طباطبایی درگفت‌وگو با خبرنگار علمی‌وآموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـ منطقه خوزستان ـ اظهار‌داشت: دانشگاه با معضل کمبود خوابگاه مواجه است؛ امسال ظرفیت خوابگاهی برای دانشجویان جدیدالورود طبق تعداد فارغ‌التحصیلان تعیین شد. شهریه خوابگاه‌ها در سال جاری تاکنون ابلاغ نشده است ولی پیش‌بینی می‌کنیم حدود 20 هزار تومان افزایش یابد.

وی با اشاره به وجود مسافت طولانی این دانشگاه از شهر اهواز افزود: سعی می‌کنیم همه دانشجویان را در خوابگاه‌های درون دانشگاه اسکان دهیم تا با مشکل‌ تردد مواجه نشوند.

معاون دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین گفت: اولویت دادن خوابگاه‌ با دانشجویان دوره‌های روزانه است و اگر ظرفیتی باقی مانند می‌توانیم دانشجویان دوره شبانه را هم پوشش دهیم.

طباطبایی با بیان این‌که تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها هفته جاری به اتمام می‌رسد، ادامه‌داد: خوابگاه‌های این دانشگاه 25 شهریورماه هم‌زمان با انتخاب‌واحد دانشجویان آماده سرویس‌دهی است.

وی توضیح‌داد: بافت قدیمی خوابگاه، هر ساله هزینه‌ای‌ را به دانشگاه تحمیل می‌کند. دانشگاه فضای مورد نیاز برای احداث خوابگاه را دارد و در این زمینه تنها پیگیر تشویق افراد خوابگاه‌ساز برای جلب نظر و مشارکت آن‌ها است.

معاون دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان اظهار‌داشت: امسال در منوی سلف سرویس دانشگاه، هر وعده 2 نوع غذا به دانشجویان پیش‌نهاد می‌شود. تاکنون نرخ غذا در سال تحصیلی به دانشگاه‌ها ابلاغ نشده است ولی پیش‌بینی می‌شود که افزایش یابد.

طباطبایی گفت: ‌عملیات احداث سلف سرویس جدید دانشگاه در حال انجام است و قول داده شده که تا بهمن‌ماه سال جاری به مرحله بهره‌برداری برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد