باوی نیوز

آژانس مستقل خبری تحلیلی شهرستان باوی

باوی نیوز

آژانس مستقل خبری تحلیلی شهرستان باوی

سید شریف حسینی: مقابله با جنگ نرم دشمن برنامه‌ریزی مدون می‌خواهد

                                        

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، پیشنهاد تشکیل قرارگاه جنگ نرم در دستگاه‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید توجه کنیم که برنامه ریزی مدون برای مقابله با جنگ نرم دشمن در دستور کار قرار گیرد و نهادهای مسوول آماده مقابله با حملات دشمن در این زمینه باشند.

نماینده مردم باوی و اهواز  در گفت‌و گو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری خانه ملت، درباره تشکیل قرارگاه جنگ نرم در دستگاه‌های مختلف کشور، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به فکر جنگ نظامی نیستند به این دلیل که می‌دانند در باتلاقی گیر خواهند کرد که مشکلات آنها بیشتر می‌شود.

سید شریف حسینی با بیان اینکه امروزه استکبار جهانی از دو زاویه با ما وارد جنگ شده است، تصریح کرد: دشمن از یک سو با جنگ اقتصادی ما را تحت فشار قرار داده است و از سوی دیگر با جنگ نرم تهدیداتی را متوجه ایران اسلامی می‌کند.

نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه جنگ نرم بیشتر برای استحاله بنیه دفاعی و فرهنگ ایثارگری ملت ایران است، تاکید کرد: نباید معیارهای ایثارگری و اصول و ارزشهای دفاع و مقدس را به راحتی از دست بدهیم چرا که همین معیارها می‌تواند وضعیت موجود ما را حفظ کند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ، پیشنهاد تشکیل قرارگاه جنگ نرم در دستگاه‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید توجه کنیم که برنامه ریزی مدون برای مقابله با جنگ نرم دشمن در دستور کار قرار گیرد و نهادهای مسوول آماده مقابله با حملات دشمن در این زمینه باشند.

سردار جزایری رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور چندی پیش گفت: پیشنهاد ما این است که هر یک از سازمان‌ها و دستگاه‌های نظام با ایجاد و تشکیل قرارگاه جنگ نرم، برنامه‌ریزی لازم برای مقابله با ترفندهای دشمن را به طور جدی و اساسی در دستور کار خود قرار دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد