باوی نیوز

آژانس مستقل خبری تحلیلی شهرستان باوی

باوی نیوز

آژانس مستقل خبری تحلیلی شهرستان باوی

برق دار نمودن چاه های کشاورزی ملاثانی

                                                

 

مدیر عامل شرکت توزیع برق اهواز از بهره‌برداری 52 پروژه اجرایی در شبکه برق شهرستانهای اهواز باوی و حمیدیه به مناسبت هفته دولت خبر داد.

یدالله حضرتی اظهار داشت: این پروژه‌ها که در زمینه‌های ساماندهی و نوسازی مناطق حاشیه نشین و روستایی، اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق و ساماندهی شبکه روشنایی معابر صورت پذیرفته با هزینه‌ای بالغ بر 74 میلیارد ریال اجرا و بهره‌برداری شد.

وی افزود: این پروژه‌ها در بخش توسعه و احداث شبکه برق به صورت توسعه و ساماندهی شبکه برق 35 روستای شهرستان‌های اهواز، حمیدیه و ملاثانی بوده که در روستاهای حمیدیه شبکه برق روستاهای علاونه سدره، ‌طیوبه، ‌گبرزهیه، ‌شرطاق، دهلیز، کوهه، سید حسن و کوی شهید چاسب طرفی توسعه و اصلاح شده است.

حضرتی تصریح کرد: همچنین در روستاهای جاده خرمشهر شامل روستاهای قجریه 1و2، سیره هاشمی و سادات و در روستاهای جاده ایستگاه کوت امیر شبکه برق روستاهای موران، بریچه، وعیلیه، علوه، جسانیه و گبیر 1و2 اصلاح و ساماندهی شده است

مدیر عامل توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: در روستاهای جاده ماهشهر شبکه برق روستاهای عنیت، غدیر، حبسه، ‌بگعان یک و دو، شریفه، مدینات، فضله، حیاویه، ‌ملگیت، ‌خسروی، مشرحات، بریچ عنایه، ابوصلبیخات و چمبه نیز توسعه و ساماندهی شده است. همچنین در بخش ساماندهی شبکه برق نیز مناطق کوی منبع آب، کوی الصافی، کوی زرگان و روستای غیزانیه به طور کامل ساماندهی و اصلاح شد.

وی همچنین برق رسانی به مصلی بزرگ اهواز، برق دارنمودن چاه‌های کشاورزی ملاثانی، احداث خط فشار متوسط دومداره شیبان و توسعه شبکه خط دومداره وحدت را از دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده در هفته دولت در بخش توزیع برق عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق اهواز ساماندهی و بهینه سازی شبکه‌های فرسوده برق را از مهم‌ترین اقدامات این شرکت در طول سال‌های اخیر خواند و گفت: این فعالیت‌ها و اقدامات موجب شد بیش از 42 درصد شبکه سیمی قدیمی و فرسوده شهرستان اهواز، حمیدیه و ملاثانی با نصب کابل‌های خودنگهدار جدید به صورت کامل نوسازی شود که کاهش چشمگیر خاموشی‌های برق با وجود گرمای شدید هوا در تابستان سال جاری را به دنبال داشت.

به گفته حضرتی، استقبال شهروندان در خرید انشعاب برق در طول سال‌های اخیر با رشد فزاینده‌ای روبرو بوده به گونه‌ای که با اجرای طرح‌های ساماندهی شبکه برق اهواز بیش از 152 هزار انشعاب برق جدید به مشترکان این شرکت افزوده شده است./ج1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد