باوی نیوز

آژانس مستقل خبری تحلیلی شهرستان باوی

باوی نیوز

آژانس مستقل خبری تحلیلی شهرستان باوی

کشاورزی باوی در حال نابودی

یش از 50 کیلومتر از سطح رودخانه کارون توسط نیروگاه رامین باوی به مواد نفتی و شیمیایی آلوده شده است.

ادامه مطلب ...

سوگواری شهادت امام ششم شیعیان در باوی

باوی نیوز:ساعاتی پیش مراسم عزاداری با شکوهی به مناسبت شهادت امام جعفر الصادق باحضور امام جمعه ملاثانی و همچنین بخشدار ویس آقای مهندس جباری و عده ای از مسئولان و شخصیتهای محلی و مردم منطقه در خیط الرواس شیبان برگزار شد.

ادامه مطلب ...

استراتژی زیبای امام صادق علیه السلام

تقیه
باوی نیوز:امام جعفربن محمد علیه السلام در مواجهه با خلفای جور مخصوصا منصور عباسی دو نوع برخورد داشت که کاملا در مقابل هم بنظر می رسد. «امام گاهی با لحن نرم و بطور ملایم با وی سخن گفته و در مقام تبرئه خویش برآمده و گاهی هم بی آنکه اقرار و اعترافی کند با شدت و تندی با آنان برخورد کرده است.
ادامه مطلب ...

دادستان اهواز:پرداخت مطالبات شاکیان پرونده «سادات»



باوی نیوز:
با کشف اموال جدید از متهمان، بخش دیگری از مطالبات مالباختگان پرونده موسوم به «سادات» پرداخت می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز  با بیان اینکه پرونده موسوم به سادات هنوز در جریان است، افزود: هم اکنون وجوه قابل توجهی از اموال مربوط به این پرونده ردیابی و در تهران تحت عنوان پولشویی کشف شده است.
ادامه مطلب ...

گردهمائی دهیاران روستاهای شهرستان باوی

با حضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش گردهمایی دهیاران روستاهای شهرستان باوی برگزار شد


باوی نیوز:مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی در این جلسه از دهیاران روستاها خواست تا در حفظ و حراست از مدارس و تجهیزات آنها کوشا و در بازگشائی و آماده سازی مدارس جهت استقبال از دانش آموزان با مدیران مجتمع های آموزشی همکاری نزدیک و تنگاتنگ داشته باشند .

ادامه مطلب ...

آخرین اخبار ازاختلاس شرکت برق اهواز


باوی نیوز:در این شرکت تعدادی از کارکنان با دستکاری سیستم قبوض برق و دریافت وجوه از مشترکان پرمصرف، میزان بدهی را تغییر می‌دادند.

ادامه مطلب ...

دیدار دکتر سودانی با امام جمعه ملاثانی

 باوی نیوز:امام جمعه ملاثانی در دیدار بانماینده اهواز و باوی  مطالبی را جهت رسیدگی به وضعیت منطقه و رفع موانع اشتغال یادآوری نمود.

ادامه مطلب ...

تولید 5 میلیون و 910 هزار 111 مگاوات ساعت در پنج ماه

باوی نیوز:نیروگاه  رامین باوی با تولید 5 میلیون و 910 هزار 111 مگاوات ساعت در پنج ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان 72/7 درصد افزایش تولید داشته است.

ادامه مطلب ...

تملق، یک مطلب آموزشی و چند نکته پراکنده

باوی نیوز:شخص متملق با اظهار محبت فوق‌العاده با عبارت‌ها و کلمات دلنشین جای تردید برای مخاطب باقی نمی‌گذارد که در دوستی و همدلی خود پایدار است. بعضی از تملق‌گویان در زبان‌بازی و جذب دیگران بسیار هنرمندند آنچنانکه شنونده را درباره توانایی‌ها و صفات خود به اشتباه می‌اندازند/ طی چند روز گذشته به تناوب چند نفر از همکاران مطبوعاتی من را به خواندن مطلبی در ستون معروف یک روزنامه محلی توصیه کردند. به دلیل جذابیت مطلب و داشتن جنبه آموزشی! برای خبرنگاران نوآموز تصویر مطلب ذکر شده ...

ادامه مطلب ...

۱۸ شهریور:ثبت‌نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه رامین باوی

 

 معاون پژوهشی و آموزشی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین از آغاز ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه از شنبه(18 شهریورماه) خبر داد.

ادامه مطلب ...

اهالی دو روستا در باوی عزادار شدند

                              

مرگ دلخراش دو موتور سوار  

 باوی نیوز:متاسفانه دو  دستگاه موتور سیکلت از روستای ربیخه و روستای سلامات سعید  در جاده ارتباطی بین این دو روستا  به صورت شاخ به شاخ با هم برخورد میکنند و دو موتور سوار راهی دیار باقی میشوند.

ادامه مطلب ...

دانشگاه رامین باوی به دنبال جلب مشارکت خوابگاه‌سازان

 

معاون دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با اشاره به وجود تراکم جمعیت در خوابگاه‌های این دانشگاه گفت:‌ ظرفیت امسال خوابگاه‌ برای دانشجویان جدیدالورود حدود 250 نفر است.

 

ادامه مطلب ...

تامین اجتماعی باوی پاسخ دهد !

 

 بی مهری  گسترده تامین اجتماعی باوی با کشاورزان

 

باوی نیوز:بی شک بزرگترین خدمت در تاریخ ایران با قرار دادن کشاورزان تحت پوشش  بیمه تامین اجتماعی طی مصوبه ای از سوی دولت دکتر احمدی نژاد اتفاق افتاد. انتشار این خبر موجی از شادی و خوشحالی را در میان کشاورزان خدوم و زحمت کش به دنبال داشت و  عزم آنها را برای تولید بیشتر و خودکفا کردن کشور در تولید محصولات استراتژیک  و اعتلای ایران بیشتر و نسبت به آینده معیشتی خود امیدوار کرد.

ادامه مطلب ...

سناریوی تغییر استانداران

 

ماه‌های آخر عمر دولت در حال سپری شدن است ولی موج تعویض استانداران هنوز ادامه دارد و این بار تعویض و برکناری استانداران به هفته دولت هم کشیده شد و این تحولات حتی در بحبوحه افتتاحیه‌های پروژه های و نمایشگاه های نیز صورت گرفته است

ادامه مطلب ...

پشت‌پرده ممنوعیت خرید خودرو در اروند و انتظار خوزستانی‌ها

 
 
 مدیر امور گمرکی سازمان منطقه آزاد اروند از ممنوعیت خرید خودروهای پلاک اروند توسط شهروندان استان خوزستان به غیر از ساکنین آبادان و خرمشهر خبر داد! عبودزاده تصریح کرد: در صورت خرید خودرو از بنگاه های معاملاتی توسط همشهریان محترم اهوازی و دیگر هم استانی ها، خودرو طبق آیین نامه جریمه خواهد شد. وی افزود: از ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری دور جدیدی از بررسی موقعیت مکانی خودروها از طریق جی پی اس های نصب شده بر روی خودروهای پلاک اروند آغاز خواهد شد.
ادامه مطلب ...

شهر های باوی زیر پوشش کارخانه بازیافت و تولید کود آلی (کمپوست)

                         

 استاندار خوزستان بر جذب سرمایه‌گذار در زمینه احداث کارخانه زباله‌سوز در سایت جدید دفع پسماند تاکید کرد و گفت: با تامین پسماند و اختصاص زمین، منتظر سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه دفع پسماند هستیم.

ادامه مطلب ...

دیدار مسئولین باوی با فرماندار به مناسبت هفته دولت

 

 

روز دوشنبه با توجه به هماهنگی بعمل آمده از سوی امام جمعه محترم و شهردار ملاثانی تعدادی از مسئولین شهرستان باوی  به ملاقات فرماندار شهرستان باوی رفته وهفته دولت را به خدمتگذار باوی تبریک وتهنیت عرض نمودند.

ادامه مطلب ...

بهره برداری از سه طرح عمرانی در باوی

 

 به مناسبت چهارمین روز از هفته دولت سه طرح عمرانی در باوی به بهره برداری رسید. 

در این آیین با حضور عامری گلستان ، معاونت برنامه ریزی استاندار خوزستان و مسئولین شهرستان باوی مرکز فنی حرفه ای سردار شهید علی هاشمی (مویلحه) ، دبستان 5 کلاسه هاجر (روستای قلعه مزبان) و سالن ورزشی ویس رسماً افتتاح شدند .

 

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان تغییر پیدا کرد

  

 مدیر روابط عمومی و تشریفات استانداری خوزستان تغییر پیدا کرد و با حکم استاندار خوزستان، علیرضا کریمی به جای رسول صالحی به عنوان سرپرست روابط عمومی استانداری خوزستان منصوب شد.

ادامه مطلب ...

برق دار نمودن چاه های کشاورزی ملاثانی

                                                

 

مدیر عامل شرکت توزیع برق اهواز از بهره‌برداری 52 پروژه اجرایی در شبکه برق شهرستانهای اهواز باوی و حمیدیه به مناسبت هفته دولت خبر داد.

یدالله حضرتی اظهار داشت: این پروژه‌ها که در زمینه‌های ساماندهی و نوسازی مناطق حاشیه نشین و روستایی، اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق و ساماندهی شبکه روشنایی معابر صورت پذیرفته با هزینه‌ای بالغ بر 74 میلیارد ریال اجرا و بهره‌برداری شد.

ادامه مطلب ...

سید شریف حسینی: ثبات مدیریتی از الزامات صنایع کشور است

                                  

سید شریف حسینی‌در واکنش به تغییرات مدیریتی در صنعت خودرو: 

ثبات مدیریتی از الزامات صنایع کشور است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره تغییرات مدیریتی درصنایع خودرو سازی وتاثیرات آن بر صنعت گفت: تغییر درمدیریت ها امری بدیهی است اما امروزه ثبات مدیریت درصنایع تولیدی بزرگ از الزامات است.

ادامه مطلب ...

روابط عمومی استانداری:موضوع تغییر استاندار بی پایه و اساس است

 

  

  اهواز- روابط عمومی استانداری خوزستان موضوع تغییر استاندار خوزستان را بی پایه و اساس و ساخته و پرداخته شایعه سازان توصیف کرد.

 به گزارش ایرنا، این منبع روز جمعه اعلام کرد:در اولین روز هفته دولت و در شرایطی که رهبر معظم انقلاب حمایت قاطع خود را از دولت مهرورز اعلام فرمودند برخی که چنین مواضعی را برنمی تابند با شایعات بی اساس پیرامون جابجایی مدیریت عالی استان در صددند تا با انحراف اذهان عمومی ، مردم را از خدمات انجام شده دولت تضعیف نمایند.

ادامه مطلب ...

ادغام شورای اداری و شورای آموزش و پرورش باوی

  

  

چهارمین جلسه عادی شورای آموزش و پرورش باوی  همزمان و بطور مشترک با نشست    شورای اداری شهرستان با حضور خدادادی معاون پیشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان     خوزستان ،حجةالاسلام و المسلمین حسینی فرد امام  جمعه ملاثانی ،فرماندار شهرستان مدیران سازمان ها و نهادها و همچنین کلیه اعضای حقوقی و حقیقی شورای آموزش و پرورش در سالن کنفراس اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

ادامه مطلب ...

75 دانشجوی بومی به‌صورت رایگان در دانشگاه رامین پذیرش می شوند

       

 

رئیس دانشگاه رامین باوی:
کمبود خوابگاه توسعه تحصیلات تکمیلی را با چالش مواجه کرده است
75 دانشجوی بومی به‌صورت رایگان در پردیس بین‌الملل دانشگاه پذیرش می‌شوند

آجیلی رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین باوی توسعه تحصیلات تکمیلی  در این دانشگاه را هم چالش و فرصت دانست و گفت: ‌فرصت بودن به این معنا که در حال حاضر امکانات آزمایشگاهی و هیات‌علمی  لازم  را در اختیار داریم اما با توجه به مشکل تامین خوابگاه، این توسعه با چالش مواجه است.

ادامه مطلب ...