باوی نیوز

آژانس مستقل خبری تحلیلی شهرستان باوی

باوی نیوز

آژانس مستقل خبری تحلیلی شهرستان باوی

قابل توجه شرکت کنندگان آزمون استخدامی استانداری و ادارات دولتی

 
 نتایج اولیه آزمون استخدامی استانداری و ادارات دولتی خوزستان آماده شده و فردا جهت تایید به وزارت کشور ارسال می شود.

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان خبر در گفت و گو با خبرنگار خوزنیوز اظهار داشت: نتایج آزمون استخدامی استخراج و بررسی ها انجام شده است و حداکثر تا فردا جهت اظهار نظر و تایید نهایی به معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور ارسال می شود.

امیدی در ارتباط با تاخیر پیش آمده بیان داشت: در بعضی از دستگاهها از تاخیر و مشکلاتی وجود داشت که مرتفع شد و نتایج به طور کامل استخراج و بررسی شد.

وی در مورد زمان اعلام نتایج آزمون گفت: طبق دستورالعمل مربوطه معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت کشور می بایست ظرف 2 هفته پاسخ ما ارسال کند و در صورتی که تاخیری بوجود نیاید انشاء ا... دو هفته دیگر نتایج اعلام رسمی خواهد شد.

امیدی افزود: هنوز در هیچ استانی از کشور نتایجی اعلام نشده است و حتی در بسیاری از استان ها آزمون استخدامی نیز برگزار نشده است.
نظرات 1 + ارسال نظر
امید فراز یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:29 http://omidfaraz.blogfa.com

پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم مساجد شهرستان باوی

پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم مساجد شهرستان باوی در مسجد امام حسین (ع) کوی ندافیه برگزار شد.
به مناسبت خجسته زاد روز دومین اختر تابناک سپهر ولایت و امامت اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و ماه مبارک رمضان پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم مساجد شهرستان باوی در رشته های لحن و ترتیل در مسجد امام حسین (ع) ندافیه ،با حضور مردم خداجوی منطقه و علاقمندان به مکتب وحی و نیز مشارکت مدیران نهادها و سازمان ها ی این شهرستان برگزار شد. هدف از برگزاری این مسابقات که هر ساله برگزار می شود آشنایی و انس با قرآن و ترویج فرهنگ ناب قرآنی در منطقه و بالا بردن سطح کیفی تلاوت و قرائت قرآن کریم و ایجاد جذابیت و انگیزه در میان جوانان و قاریان قرآن کریم این شهرستان می باشد.همچنین در پایان این مسابقات هدایایی به رسم یادبود تقدیم نفرات برتر و برگزیده گردید . این مسابقات توسط کانون فرهنگی هنری روح اله مسجد امام حسین (ع) برگزارشد.

ممنون امید جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد