باوی نیوز

آژانس مستقل خبری تحلیلی شهرستان باوی

باوی نیوز

آژانس مستقل خبری تحلیلی شهرستان باوی

بازدید از کارگاه‌های دوگانه‌سوز در ویس وملاثانی

                         

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد خوزستان گفت: همه کارگاه‌های تبدیل خودرو به دوگانه‌سوز ملزم هستند صرفاً از قطعات و تجهیزات گازسوز دارای نشان استاندارد استفاده کنند. 

 

احمد نزهت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به اینکه همه کارگاه‌های تبدیل خودرو به دوگانه سوز باید دارای پروانه کسب از سوی اتحادیه باشند، اظهار داشت: در راستای استانداردسازی قطعات نصب و تعمیرات CNG و LPG فعال در استان خوزستان بازدیدهای دوره‌ای توسط کارشناسان این اداره کل به عمل می‌آید.

وی گفت: طی بازدید های انجام شده در سال گذشته حدود 50 کارگاه نصب CNG در برخی شهرهای خوزستان از جمله اهواز، ویس، ملاثانی و رامهرمز مورد بازرسی قرار گرفت که پنج کارگاه که از قطعات CNG بدون علامت استاندارد استفاده می‌کردند، توقیف و به مراجع قضایی معرفی شدند.

نزهت افزود: در ادامه این بازدیدها در سه ماهه نخست امسال حدود 15 کارگاه نصب CNG در کلانشهر اهواز مورد بازرسی قرار گرفت که دو کارگاه که از قطعات فاقد علامت استاندارد استفاده می‌کردند توقیف و به مراجع قضایی معرفی شدند

به گفته وی، در جریان این بازدیدها تذکرات لازم و نیز خطرات مربوط به نصب و تعمیرات نامناسب CNG و LPG از لحاظ ایمنی مصرف کننده و شهروندان جامعه به نصابان گفته شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
خودت منو میشناسی سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 http://mollasani.blogfa.com

نویسنده: خالد حمید نه باوی نیوز

06113325268


نمیشناسمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد